تکامل الگوریتم‌های رنک‌دهی
نوشته شده توسط : mohammadsrc

 

اینجانب نمی‌گویم که مقاله ها تحقیقاتی بالا پشت به روز اخیر گوگل می‌باشند. اینجانب علامت می ‌دهم که دو بسط اخیر می بایست نماد دهند که امروزه جدیدترین‌ها چه میباشند. آموزش سئو در مشهد بخش اعظمی از اشخاص هنوز به 200 برهان رنک‌دهی معتقدند و این آپ دیت‌ها نیز فیض غرض قرار دادن تارنما‌های معدود کیفیتند. رایاپارس این یک رویکرد غلط در شعور به روز‌های گوگل میباشد. ahrefs همان گونه که از دو نمونه فوق می بینید، الگوریتم گوگل نسبت به 200 سیگنال رنک‌دهی غامض‌خیس میباشد.

توضیح گوگل از آپ دیت مارس ۲۰۱۹
اینجانب انتظار دارم که گوگل در برخی مفاد در بعدی توضیح دهد که چه چیزی معرفی گردیده‌است. در‌حالتی که این تغییر و تحول به نوعی از الگوریتم‌های بالا مشابه باشد ممکن میباشد گوگل سرگردان گردد که‌این الگوریتم چیست و از حیث اینکه نتیجه ها این الگوریتم چه می‌باشند کلام نماید.

گردآوری‌آوری مشاهدات از اینکه کدام وبسایت‌ها ذیل اثر قرار می گیرند یک گفت و گو میباشد. سود‌گیری از این مشاهدات اکثر وقت ها یک طریقه ضعیف بدست میدهد. به آنها مشاهدات طبی می گویند چراکه این مشاهدات در اکثری از تارنما‌های پزشکی مرتبط زیر‌اثر قرار گرفته‌اند.

البته واقعیت این میباشد که گوگل وب سایت‌های پزشکی را گزینه مقصود قرار نداده میباشد. متاسفانه این ارزیابی‌های ضعیف سبب ساز به حیران شدن ما میگردند. این ایده غلط که گوگل وب سایت‌های پزشکی را گزینه غرض قرار داده هنوز نیز پابرجاست. این سبب میگردد که سود‌گیری براساس مشاهدات محصور با خطر مواجه گردد. این خیلی بد میباشد که اسم آپ دیت‌های پزشکی را به آن داده گردیده‌اند. این سبب ساز گیجی متعددی میگردد.

اینجانب فکرمیکنم که عالی میباشد برای داده ها از جانب گوگل حوصله کرد، با حق تصویب امتیاز و پژوهش ها، موازات آن ها را پیدا کرد و آنگاه آنچه که پیش آمده را موشکافی کرد. این یک شیوه بسیار سنجیده برای شعور آپ تو دیت‌های گوگل است.

داده‌های سیستریکس رویکرد متعددی برای توضیح این دارا هستند که چرا آپ دیت‌های گوگل از حیث اکثری از ناشران پسرفت نموده است. این داده‌ها گواه پسرفت نیستند. اینجانب معتقدم که‌این آپ دیت پسرفت نکرده میباشد.

 





:: برچسب‌ها: آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: